Z konieczności zamieszczam tylko spis tych serii/cykli, które uważam, za szczególnie interesujące. Część lektur mam już za sobą, cześć jest dopiero w planach. Przy tych, które przeczytałam za czasów istnienia bloga zamieszczam odnośnik do recenzji.
Bishop Anne
Czarne Kamienie:
Trylogia czarnych kamieni
- Córka krwawych (Tom 1)
- Dziedziczka cieni (Tom 2)
- Królowa Ciemności (Tom 3)
- Serce Kaeleer (Tom 4)
- Splątane sieci (Tom 5)
- Niewidzialny pierścień (Tom 6)
- Przymierze ciemności (Tom 7)
- Pani Shaladoru (Tom 8)
- Świt zmierzchu (Tom 9)
Cykl INNI
- Pisane szkarłatem (Tom 1)
- Morderstwo wron (Tom 2)
Lauren Kate
Upadli
- Upadli (Tom 1) - recenzja
- Udręka (Tom 2) - recenzja
- Namiętność (Tom 3) - recenzja
- Uniesienie (Tom 4) - recenzja
- Zakochani (opowiadania)
Rick Riordan
Percy Jackson i
bogowie olimpijscy
- Złodziej pioruna (Tom 1) - recenzja
- Morze potworów (Tom 2) - recenzja
- Klątwa tytana (Tom 3)
- Bitwa w labiryncie (Tom 4)
- Ostatni Olimpijczyk (Tom 5)
- Archiwum Herosów
- Przewodnik po świecie herosów (opowiadania)
Olimpijscy herosi
- Zagubiony Heros (Tom 1)
- Syn Neptuna (Tom 2)
- Znak Ateny (Tom 3)
- Dom Hadesa (Tom 4)
- Krew Olimpu (To 5)
- Pamiętniki półbogów (opowiadania)
Kroniki rodu Kane
- Czerwona piramida (Tom 1)
- Ognisty tron (Tom 2)
- Cień węża (Tom 3)
Robert Muchamore
CHERUB
- Rekrut (Tom 1) - recenzja
- Kurier (Tom 2) - recenzja
- Ucieczka (Tom 3) - recenzja
- Świadek (Tom 4) – recenzja
- Sekta (Tom 5) - recenzja
- Bojownicy (Tom 6)
- Wpadka (Tom 7)
- Gangster (Tom 8)
- Lunatyk (Tom 9)
- Generał (Tom 10)
- Bandyci (Tom 11)
- Fala (Tom 12)
- Republika (Tom 13)
- Anioł Stróż (Tom 14)
- Czarny piątek (Tom 15)
- Odwet (Tom 16)
Agenci Hendersona
- Uciekinierzy (Tom 1)
- Dzień orła (Tom 2)
- Sekretna armia (Tom 3)
Trudi Canavan
Trylogia Czarnego
Maga
- Uczennica Maga (Tom 0)
- Gildia Magów (Tom 1)
- Nowicjuszka (Tom 2)
- Wielki Mistrz (Tom 3)
Trylogia Zdrajcy
- Misja Ambasadora (Tom 1)
- Łotr (Tom 2)
- Królowa zdrajców (Tom 3)
Suzanne Collins
Igrzyska Śmierci
- Igrzyska Śmierci (Tom 1)
- W pierścieniu ognia (Tom 2)
- Kosogłos (Tom 3)
Kiersten White
Paranormalność
Lisa Gardner
D. D. Warren
- Samotna (Tom 1) - recenzja
- W ukryciu (Tom 2)
- Sąsiad (tom 3) - recenzja
- Ddziecięce koszmary (Tom 4)
- Kochać mocniej (Tom 5)
- Złap mnie (Tom 6)
Georg R.R. Martin
Pieśń Lodu i Ognia
- Gra o tron (Tom 1)
- Starcie królów (Tom 2)
- Nawałnica mieczy: Stal i śnieg (Tom 3)
- Nawałnica mieczy: Krew i złoto (Tom 4)
- Uczta dla wron: Cienie śmierci (Tom 5)
- Uczta dla wron: Sieć spisków (Tom 6)
- Taniec ze smokami I (Tom 7)
- Taniec ze smokami II (Tom 8)
Barbara Freethy
Zatoka Aniołów
- Lato w Zatoce Aniołów (Tom 1) - recenzja
- Na Cienistej Plaży (Tom 2) - recenzja
- Trzy
twarze Ewy (Tom 3) - recenzja
- Ukryte wodospady (Tom 4) - recenzja
- Ogród tajemnic (Tom 5) - recenzja
Elly Griffiths
Ruth Galloway
- Szlak kości (Tom 1)
- Janusowy kamień (Tom 2) - recenzja
- The House at Sea's End
L. H. Zelman
Tożsamość anioła
- Tożsamość anioła (Tom 1) - recenzja
- Bezsenność anioła (Tom 2) - recenzja
- Grzechy anioła (Tom 3) - recenzja
Jennifer Estep
Akademia Mitu
- Dotyk Gwen Frost (Tom 1) - recenzja
- Pocałunek Gwen Frost (Tom 2) - recenzja
- Tajemnice Gwen Frost (Tom 3)
- Wina Gwen Frost (Tom 4)
Meg Cabot
Porzuceni
Mafi Tahereh
Dotyk Julii
- Dotyk Julii (Tom 1) - recenzja
- Sekret Julii (Tom 2) - recenzja
- Dar Julii (Tom 3)
- Julia: Trzy tajemnice (opowiadania)
Kerstin Gier
Trylogia Czasu
- Czerwień rubinu (Tom 1)
- Błękit szafiru (Tom 2)
- Zieleń szmaragdu (Tom 3)
Kimberly Derting
Ukryte
- Ukryte (Tom 1) - recenzja
- Desires of the Dead (Tom 2)
- The Last Echo (Tom 3)
- Dead Silence (Tom 4)
Trylogia przysięgi
- Przysięga (Tom 1) - recenzja
Karin Fossum
Konrad Sejer
- Oko Ewy (Tom 1)
- Nie oglądaj się (Tom 2) - recenzja
- Kto się boi dzikiej bestii (Tom 3)
- Za podszeptem diabła (Tom 4)
- Utracona (Tom 5)
- Czarne sekundy (Tom 6)
Anne Rice
Czas Aniołów
- Pokuta (Tom 1) - recenzja
- Kuszenie (Tom 2)
Dzieje Czarownic z
rodu Mayfair
- Godzina czarownic (Tom 1)
- Lasher: Tom 1 (Tom 2)
- Taltos (Tom 3)
- Lasher: Tom 2 (Tom 4)
Kroniki wampirze
- Wywiad z wampirem (Tom 1) - recenzja
- Wampir Lestat (Tom 2)
- Królowa potępionych (Tom 3)
- Opowieść o złodzieju ciał (Tom 4)
- Memnoch Diabeł (Tom 5)
- Wampir Armand (Tom 6)
- Merrick (Tom 7)
- Krew i złoto (Tom 8)
- Posiadłość Blackwood (Tom 9)
- Krwawy kantyk (Tom 10)
- Książe Lestat (Tom 11)
Nowe kroniki wampirów
- Pandora (Tom 1)
- Wampir Vittorio (Tom 2)
Kroniki daru wilka
- Dar wilka (Tom 1)
- Wilcze przesilenie (Tom 2)
Brenda Novak
Na Śmierć i Życie
James Patterson
Kobiecy Klub Zbrodni
- Ty umrzesz pierwszy (Tom 1) recenzja
- Druga szansa (Tom 2)
- Trzy oblicza zemsty (Tom 3)
- Czwarty lipca (Tom 4)
- Piąty jeździec Apokalipsy (Tom 5)
- Szósty cel (Tom 6)
- Siódme niebo (Tom 7)
- Ósma spowiedź (Tom 8)
- Dziewiąty wyrok (Tom 9)
- Dziesiąta rocznica (Tom 10)
Alex Cross
- Pająk nadchodzi (Tom 1)
- Całuj dziewczęta (Tom 2)
- Jack i Jill (Tom 3) - recenzja
- Kot i mysz (Tom 4)
- Łasica (Tom 5)
- Róże są czerwone (Tom 6)
- Fiołki są niebieskie (Tom 7)
- Cztery ślepe myszki (Tom 8)
- Wielki zły wilk (Tom 9)
- Na szlaku terroru (Tom 10)
- Mary, Mary (Tom 11)
- Cross (Tom 12)
- Podwójna gra (Tom 13)
- Tropiciel (Tom 14)
- Proces Alexa Cross’a (Tom 15)
- Ja, Alex Cross (Tom 16)
- W krzyżowym ogniu (Tom 17)
- Zabić Alexa Crossa (Tom 18)
- Alex Cross musi zginąć (Tom 19)
Julianna Baggott
Świat po wybuchu
- Nowa Ziemia (Tom 1) - recenzja
- Nowy Przywódca (Tom 2)
Lee Child
Jack Reacher
- Poziom śmierci (Tom: 1)
- Umrzeć próbując (Tom: 2) - recenzja
- Wróg bez twarzy (Tom: 3)
- Podejrzany (Tom: 4)
- Echo w płomieniach (Tom: 5)
- Bez pudła (Tom: 6)
- Siła perswazji (Tom: 7) - recenzja
- Nieprzyjaciel (Tom: 8)
- Jednym strzałem (Tom: 9)
- Bez litości (Tom: 10)
- Elita zabójców (Tom: 11)
- Nic do stracenia (Tom: 12)
- Jutro możesz zniknąć (Tom: 13) recenzja
- 61 godzin (Tom: 14) recenzja
- Czasami warto umrzeć (Tom: 15) recenzja
- Ostatnia sprawa (Tom: 16)- recenzja
- Poszukiwany (Tom: 17) - recenzja
- Nigdy nie wracaj (Tom 18) - recenzja
- Sprawa osobista (Tom 19)
Colony
- Zatoka kłamstw (Tom 1)
- Wyspa kłamstw (Tom 2) - recenzja
San Francisco
- Bez pamięci (Tom 1) - recenzja
- Śmierć na raty (Tom 2)
- W afekcie (Tom 1) - recenzja
- Chłód serca (Tom 2) - recenzja
- Dreszcze (Tom 3) - recenzja
- Strach absolutny (Tom 4)
- Stracone dusze (Tom 5)
- Mściwość (Tom 6)
- Kręte ścieżki (Tom 7)
Gail Carriger
Protektorat parasola
- Bezduszna (Tom 1) - recenzja
- Bezzmienna (Tom 2)
- Bezgrzeszna (Tom 3)
- Bezwzględna (Tom 4)
Alex Kava
Maggie O'Dell
Kelley Armstrong
Kobiety z innego świata
Najmroczniejsze moce
Henning Mankell
Komisarz Wallander
Becca Fitzpatrick
Komisarz Wallander
- Morderca bez twarzy (Tom 1)
- Psy z Rygi (Tom 2)
- Biała lwica (Tom 3)
- Mężczyzna, który się uśmiechał (Tom 4)
- Fałszywy trop (Tom 5)
- Piąta kobieta (Tom 6)
- O krok (Tom 7)
- Zapora (Tom 8)
- Niespokojny człowiek (Tom 9)
- Nim nadejdzie mróz (Tom 10)
- Ręka: ostatnie śledztwo Kurta Wallandera (Tom 11) - recenzja
- Cios; Szczelina (opowiadania)
- Mężczyzna na plaży; Śmierć fotografa (opowiadania)
- Piramida (opowiadania)
Becca Fitzpatrick
Szeptem
Pocałunek anioła
- Pocałunek anioła (Tom 1) - recenzja
- Potęga miłości (Tom 2)
- Bratnie dusze (Tom 3)
- Wieczna tęsknota (Tom 4)
- Ucieczka (Tom 5)
- Do końca świata (Tom 6)
Sarwat Chadda
Pocałunek Anioła Ciemności
- Pocałunek Anioła Ciemności (Tom 1) - recenzja
- Bogini Ciemności (Tom 2)
Peter Robinson
Alan Banks
- W czas posuchy (Tom 10)
- W mogile ciemnej (Tom 11) - recenzja
- Kameleon (Tom 12) - recenzja
- Blisko domu (Tom 13)
- Podpalacz (Tom 14) - recenzja
- Niebezpieczny romans (Tom 15)
- Skrawek mego serca (Tom 16)
- Przyjaciółka diabła (Tom 17)
- Niebezpieczny chłopak (Tom 19)
- Ukryte w mroku (Tom 20) - recenzja
- Dzieci rewolucji (Tom 21)
Lisa McMann
Sen
- Sen (Tom 1) - recenzja
- Mgła (Tom 2)
- Koniec (Tom 3)
Arnaldur Indridason
Erlendur Sveinsson
- W bagnie (Tom 3) - recenzja
- Grobowa cisza (Tom 4)
- Głos (Tom 5) - recenzja
- Jezioro (Tom 6)
- Zimny wiatr (Tom 7) - recenzja
Karin Slaughter
Hrabstwo Grant
- Zaślepienie (Tom 1) - recenzja
- Płytkie nacięcie (Tom 2)
- Zimny strach (Tom 3)
- Fatum (Tom 4)
- Niewierny (Tom 5)
- Przywilej skóry (Tom 6)
- Geneza (Tom 7)
Mo Hayder
Jack Caffery
- Ptasznik (Tom 1)
- Rytuał (Tom 2)
- Skóra (Tom 3)
- Zaginione (Tom 4) - recenzja
Simon Beckett
Dr. David Hunter
- Chemia śmierci (Tom 1) - recenzja
- Zapisane w kościach (Tom 2)
- Szepty zmarłych (Tom 3)
- Wołanie grobu (Tom 4)
Jo Nesbo
Harry Hole
- Człowiek nietoperz (Tom 1) - recenzja
- Karaluchy (Tom 2) - recenzja
- Czerwone gardło (Tom 3) - recenzja
- Trzeci klucz (Tom 4)
- Pentagram (Tom 5) - recenzja
- Wybawiciel (Tom 6)
- Pierwszy śnieg (Tom 7)
- Pancerne serce (Tom 8)
- Upiory (Tom 9)
- Policja (Tom 10)
Krew na śniegu
- Krew na śniegu (Tom 1)
- Więcej krwi (Tom 2)
Alexandra Ivy
Strażnicy Wieczności
- Kiedy nadciąga ciemność (Tom 1) - recenzja
- W objęciach ciemności (Tom 2) - recenzja
- Odwieczna ciemność (Tom 3) - recenzja
- Smak ciemności (Tom 4) - recenzja
- Nieujarzmiona ciemność (Tom 5) - recenzja
- Drapieżna ciemność (Tom 6)
- Zachłanna ciemność (Tom 7)
John Lutz
Frank Quinn
- Mrok (Tom 1) - recenzja
- Rzeźnik (Tom 2)
- Bez śladu (Tom 3)
- Łowca (Tom 4)
- Mister X (Tom 5)
- Seryjny (Tom 6)
- Puls (Tom 7)
- Psychopata (Tom 8)
- Szał (Tom 9)
Rachel Cohn
Annex
Mons Kallentoft
Komisarz Malin Fors
Kjell Ola Dahl
Gunnarstranda i Frolich
Bernard Minier
Martin Servas
Malin Giolito Persson
Sophia Weber
Camilla Lackberg
Erica Falck/ Patrik Hedstrom
Magdalena Kozak
Wampiry z ABW
Anthony Horowitz
Sherlock Holmes
J. K. Rowling (Robert Galbraith)
Cormoran Strike
Sophie Hannah
Konstabl Simon Woterhouse
Veronica Roth
Niezgodna
Allen Zadoff
Chłopak Nikt
Annex
- Beta (Tom 1) - recenzja
Craig Russell
Jan Fabel
- Krwawy orzeł (Tom 1)
- Baśniowy morderca/Brat Grimm (Tom 2)
- Zmartwychwstały (Tom 3)
- Mistrz karnawału (Tom 4)
- Pieśń Walkirii (Tom 5)
- Strach przed ciemną wodą (Tom 6) - recenzja
Mons Kallentoft
Komisarz Malin Fors
- Ofiara w środku zimy (Tom 1)
- Śmierć letnią porą (Tom 2)
- Jesienna sonata (Tom 3)
- Zło budzi się wiosną (Tom 4)
- Piąta pora roku (Tom 5)
- Wodne anioły (Tom 6) - recenzja
- Duchy wiatru (Tom 7)
- Jordstorm (Tom 8)
Kjell Ola Dahl
Gunnarstranda i Frolich
- Mały złoty pierścionek (Tom 2)
- Mężczyzna w oknie (Tom 3)
- Czwarty napastnik (Tom 5)
- Wierny przyjaciel (Tom 7) - recenzja
- Lodowa kąpiel (Tom 8)
Bernard Minier
Martin Servas
- Bielszy odcień śmierci (Tom 1) - recenzja
- Krąg (Tom 2) - recenzja
- Nie gaś światła (Tom 3) - recenzja
Marcin Ciszewski
Wilhelm Kruger
- Szakal (Tom 1)
Jakub Ćwiek
Chłopcy
- Chłopcy (Tom 1)
- Chłopcy 2: Bangarang (Tom 2)
- Chłopcy 3: Zguba (Tom 3)
Johan Theorin
Kwartet olandzki
- Zmierzch (Tom 1) - recenzja
- Nocna zamieć (Tom 2)
- Smuga krwi (Tom 3)
- Duch na wyspie (Tom 4)
J. T, Ellison
Taylor Jackson
- Złodziej dłoni (Tom 1)
- Pocałunek śmierci (Tom 3)
- Gra w zabijanie (Tom 6)
- Umarli nie kłamią (Tom 7)
Ben Aaronovitch
Peter Grant
- Rzeki Londynu (Tom 1) - recenzja
- Księżyc nad Soho (Tom 2)
Deon Meyer
Benny Griessel
- Diabelski szczyt (Tom 1)
- Trzynaście godzin (Tom 2)
- Siedem dni (Tom 3)
Malin Giolito Persson
Sophia Weber
- To tylko dziecko (Tom 1)
- Ponad wszelką wątpliwość (Tom 2)
Camilla Lackberg
Erica Falck/ Patrik Hedstrom
- Księżniczka z lodu (Tom 1) - recenzja
- Kaznodzieja (Tom 2)
- Kamieniarz (Tom 3) - recenzja
- Ofiara losu (Tom 4)
- Niemiecki bękart (Tom 5)
- Syrenka (Tom 6)
- Latarnik (Tom 7)
- Fabrykantka aniołków (Tom 8)
- Pogromca lwów (Tom 9)
Magdalena Kozak
Wampiry z ABW
Anthony Horowitz
Sherlock Holmes
J. K. Rowling (Robert Galbraith)
Cormoran Strike
- Wołanie kukułki (Tom 1)
- Jedwabnik (Tom 2) - recenzja
Rebecka Donovan
Oddechy
Sara Blaendel
Louise Rick
- Handlarz śmiercią (Tom 1) - recenzja
- Mam na imię Księżniczka (Tom 2) - recenzja
- Tylko jedno życie (Tom 3)
- Pożegnanie wolności (Tom 4)
- Bogini zemsty (Tom 5)
- Zwiastun śmierci (Tom 6)
Aprilynne Pike
Ocalona
Sophie Hannah
Konstabl Simon Woterhouse
Veronica Roth
Niezgodna
Allen Zadoff
Chłopak Nikt
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz